maanantai 1. syyskuuta 2014

Kuukaudessa -4,2 kiloa, käy!

Lähes kuukausi sitä kuuluisaa uutta elämää takana ja olo paranee jatkuvasti. Kävin lauantaina puntarilla ja onneksi oli taas reilu kilo pudonnut. Tästä on hyvä jatkaa, vaikka rehellisyyden nimissä odotin ensimmäiseltä kuulta hieman parempaa tulosta.

Onneksi se, mikä tekee täydellisen eron entisiin yrityksiini on fakta, etten ole luovuttanut. Kuten aiemmin jo mainitsin, joka ikisessä aiemmassa painonpudotusyrityksessä olen odottanut huimia tuloksia muutamassa viikossa. Tällä kertaa jokainen gramma vähemmän on voitto ja olen valmis pitkään rupeamaan, jotta tavoitteisiin päästään.

Pidemmittä puheitta, tässä kertaus painotaulukkoon:

PAINOKEHITYS

4.8.    111,4 kg (lähtöpaino)
9.8.    109,3 kg  (-2,1 kg)
16.8.  108,4 kg (-0,9 kg)
30.8.  107,2 kg (-1,2 kg)


Yhteensä lähtenyt 4,2 kiloa.






Jos saan itse veikata (totta kai saan, koska tämä on oma blogini), niin sanoisin että nuo neljä kiloa on lähtenyt kasvoista ja vatsan alueelta. Kaksoisleuka on pienentynyt ja vatsa on vähän litteämpi.

Nyt vaan kuria peliin ja vähintään samat tulokset syyskuussa, eikö niin?

18 kommenttia:

  1. Tuohan on ihan mahtava tulos! :-) Mitä tahansa ootkin tehnyt, se toimii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä tyytyväinen ja tällä tyylillä jatkettakoon, jos tulokset on vähintään samat. :)

      Poista
  2. Hyvä asenne, hyvä tulos! Jes, hyvähyvä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On tämä kyllä huikeeta, että asenne ja motivaatio tätä hommaa kohtaan on kestänyt samana jo kohta kuukauden. :)

      Poista
  3. Huikeen elävästi kirjoitettu blogi, nauroin vedet silmissä ja Liityin oitis ! :) Harmittaa, kun ei ole kuvia sun kropasta, olisi kiva nähdä muutoksia mutta ymmärrän jos et halua julkaista sellaisia kuvia ja kunnioitan sitä ! :) hirmuisesti tsemppiä sun urakkaan, täällä olis tarkoitus pudottaa painoo vielä 15+ kiloa ! tuossapa on mun blogi, kurkkaa ja liity jos kiinnostaa ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jipii! Menen heti tsekkaa blogisi, kiitos kun linkkasit. :) Oon miettinyt paljon kuvien laittamista ja alkanut kallistua sen puoleen, kiitos rohkaisusta. :) Täytyy koittaa laittaa kuvat lähipäivinä, kunhan kerään viimeisen rohkeuden kasaan. Pään kyllä leikkaan pois. :) Tsempit sullekin!

      Poista
  4. Samaa mallia syyskuu ja olet tiputtanut jo kymmenisen kiloa! Se on paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Sama linja kun pysyy yllä, tulee toivottavasti samat tuloksetkin. :) Kiitti kommentista!

      Poista
  5. Aivan upea ja hieno tulos! Olen aina innolla odottanut uusia tekstejä. Kirjoitustyylisi on aivan ihana! ja niistä tulee aina niin hyvälle mielelle! :) Olen nauranut vatsalihakset kipeäksi! :D
    Jatka samaan malliin! Tsemppihalit täältä!
    - Norma Noe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos. :) Mulle tulee aina välillä kirjoittaessa sellainen olo, että mitä ihmettä mä kirjotan ja että uskaltaako tällasta nyt julkaista edes. :D No, tää on mulle oikea tapa ilmaista tätä projektia. Onneksi blogeja on monenlaisia ja sullakin niin hyvin projekti etenemässä, että varmasti joku saa motivaatiota omaan urakkaansa! :) Jatketaan samaan malliin ja tsemppihalit täältäkin sinne!

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Ihan hyvä, että 8 voipakettia lähtenyt. :) Ja sulla vielä paremmin alkanut taival, onnea!

      Poista
  7. Hienoa! Tuohan on todella hyvä tulos! Mä perustin oman blogin, voit käydä sieltä lukemassa mun edistymistä :) http://solongleggings.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JEE JEE! Hei tosi kiva, että perustit blogin! Juoksen (hilaan itseni milli milliltä) katsomaan sitä. :)

      Poista